תמונות לוויין של ישראל מעודכנות ברזולוציה גבוהה של 50 ס"מ

Alistair Miller

Nov 2, 2021

תמונות לוויין של ישראל מעודכנות ברזולוציה גבוהה של 50 ס"מ

Guest

Alistair Miller

Guest

Nov 2, 2021

חברת Mapbox עדכנה את תמונות הלווין של ישראל ושיפרה את הרזולוציה שלהם פי 4. התמונות החדשות מעניקות ללקוחותינו את הרזולוציה הגבוהה ביותר שיש, ומאפשרות לתכנן טיול, לבדוק משלוח, או לנווט בין ערים.

ירושלים

בעבר, תיקון קיל-בינגמן לחוק אמריקאי אסר על חברות אמריקאיות לספק תמונות של ישראל ברזולוציות של יותר מ -2 מטר לפיקסל. חוק זה שונה בשנת 2020, כאשר ההגבלה החדשה נקבעה על 40 סנטימטרים. Mapbox עבדה עם ספקית הנתונים Maxar כדי לקבל את המוצר שלהם Vivid ברזולוציה של 50 סנטימטר. כעת תמונות הלווין של ישראל הן באותה רזולוציה כמו של שאר העולם (שעודכנה בסוף 2020).

בניין חדש בפרבר של בית שמש

התמונות העדכניות שחלקן צולמו בקיץ 2021 מציגות ברזולוציה גבוהה פרטים של מבנים, כבישים, ואתרי נוף. שילוב של תמונות אלו ב GL JS v2 מספק נקודת מבט ייחודית, תלת-ממדית, ובפרטי פרטים.

רזולוציה משופרת מספקת בהירות רבה יותר לסימוני המסלול בנמל התעופה הבינלאומי בן גוריון
חורבות קיסריה
הר תבור, הגליל התחתון
המכתש הקטן
ים המלח

Heading 1

Heading 2

Heading 3

Heading 4

Heading 5
Heading 6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Block quote

Ordered list

  1. Item 1
  2. Item 2
  3. Item 3

Unordered list

  • Item A
  • Item B
  • Item C

Text link

Bold text

Emphasis

Superscript

Subscript

No items found.
No items found.